Átalánydijas karbantartás és felügyelet

Ezt a szolgáltatást azon kis- és középvállalatoknak, ajánljuk, ahol nem rendelkeznek, vagy nem akarnak alkalmazni főállású informatikust. Esetleg nincs szükség teljes munkaidős rendszergazda jelenlétére. Viszont szeretnék, hogy minden zökkenőmentesen és gyorsan biztosítva lenne.

Cégünk a következőket biztosítja szerződéses partnereinek:

 
  • Szerverüzemeltetés, rendszerfelügyelet
  • Munkaállomások üzemeltetése, felügyelete
  • Hálózatüzemeltetés
  • Internet kapcsolatok, e-mail elérések kezelése
  • Számítógépekhez tartozó operációs rendszerek karbantartása, frissítése, telepítése
  • Teljes hardver és szoftverüzemeltetés, rendszergazdai feladatok ellátása, karbantartás
  • Nyomtatók, monitorok és egyéb perifériák karbantartása
  • Felhasználók támogatása
  • Alkatrészek, cserealkatrészek biztosítása (megbeszélés szerint)
  • Kellékanyagok (tonerek, tintapatronok), irodatechnikai anyagok beszerzése és szállítása
  • Garanciális és egyéb szerviz háttér biztosítása, ügyintézése
  • Kapcsolattartás egyéb szolgáltatókkal, ügyintézés
  • Hardver és szoftver beszerzés, kedvező árakon
  • Szaktanácsadás, telefonos segítségnyújtás

Szolgáltatás részletes leírása:

Szolgáltatásunk havi, illetve napi rendszeres feladatokból áll, melyek a következők: Az első havi tevékenység során elvégzünk egy teljes szoftver hardver felmérését, melyet dokumentálunk.

Az első hónapban felmérjük a megrendelő igényeket, s ez alapján javaslatot teszünk szükséges módosításokra. Ennek elfogadása esetén meg is valósítjuk (Az átalány díjas szerződésünk alapján előírt mennyiségű havi helyszíni munkavégzést vállaljunk. Ez alól kivétel az első hónap. Ahhoz, hogy a felmért és egyeztet igényeknek megfelelő rendszert kialakítsuk, szükség esetén több alkalommal is kivonulunk. Ez többlet költséget nem jelent a megrendelőnek).

24 órás telefonos segítségnyújtást biztosítunk a problémák megoldásában (Operációs rendszer, irodai alkalmazások, hálózati problémák, stb...).

A hibák bejelentése és korrekt dokumentált kezelése érdekében minden szerződött ügyfelünknek e-mail címet vagy online elérést biztosítunk. Az így bejelentett hibák automatikusan naplózódnak. Hozzáférést biztosítunk egyedi online ügyfélszolgálati rendszerünkhöz.

A kliens rendszerek függvényében a munkaállomásokra is tudunk biztosítani távsegítséget, így kiszállási költség nélkül, azonnal tudunk segítséget nyújtani (Pl.: Munkaállomás konfigurációmódosítás, Office segítségnyújtás, stb...)

Hiba esetén azonnal intézkedünk, szükség esetén, 1-2 órán belül kiszállunk a megrendelő telephelyére és megkezdjük a hibaelhárítást.

Természetesen az általunk konfigurált irodai alkalmazások üzemeltetését és hibaelhárítását is garantált határidővel biztosítjuk.



SZOLGÁLTATÁSOK - TARTALOM

© 2007. Humán Kft. BEMUTATKOZÁS | SZOLGÁLTATÁSOK | TERMÉKEK | REFERENCIÁK | KAPCSOLAT